freak show

jag önskar att jag vågade, men jag avstår. för att jag skulle stå för en freak show av rang om jag la upp en bild på mitt ansikte som det ser ut nu. allt tack vare en förkylning och en hög hormonhalt i kroppen. i stället för att lägga upp en bild på mig själv tänkte jag beskriva.

1. ögonen: vattniga, som att jag gråter  h e l a  dagarna i ända. är ordentligt svullen runt ögonen, som när man kliver upp och har sovit alldeles för lite varje natt i en månad. eller gråter en månad i sträck. utan uppehåll. not pretty.

2. näsan: svullen. svullen, svullen, svullen. över hela näsan svullen. verkligen. not pretty.

3. läpparna: ser ut som att någon råkade ge mig dubbla dosen restylane och dessutom kladda en ordentligt mörkrött läppstift på. kyssvänligt. fast mer med porrskådisvibbar än något som skulle vara fint. not pretty.

för att hjälpa er att genast förtränga bilden ni fått får ni en bild på en liten kattunge. som en kompensation. jag gillar inte katter. eller a. jag är rädd för dem. känns lite märkligt att berätta det i samband med ovanstående.


Kommentarer
Postat av: Annelie M Sundholm

Fattas väl bara ett riktigt prydlig munsår?!

Postat av: annelie

exakt!

2009-03-10 @ 15:27:46
URL: http://annelufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback