idåg ska vii pråta om fiid back

jag rensade just i min kaos-låda i byrån och hittade igen en godbit från alla hjärtans dag nu i år. ett kort gjort, men inte signerat, av marty. hon avslöjade att kortet tillverkades på hennes praktikplats (ett fritids) och att hon roffade åt sig av godbitarna till material innan barnen hann blinka. resultatet, som ni ser, finns att skåda längre ner i det här inlägget.

marty är övertygad om att jag är görel i mia och klara och att jag, inom ett halvår, kommer ha en sån där hundägarväst med något klubbemblem på. därav utseendet på min drömprins. jag dementerar både införskaffandet av en väst och att min drömprins är en hund. att jag och görel är samma kan jag dock inte dementera.

jag ber er även att lägga märke till 2000-konfettit som fritidset har köpt in. vi (marty och jag) tänker att de måste ha fått det till ett kraftigt rabbatterat pris. man kan ju alltid hoppas.

   

Kommentarer
Postat av: Madde

din drömprins såg rätt charmig ut :P

men shit va snyggt hon skriver.. blir avis!

Postat av: marty

appapp! rättning! inte "hundägarväst" det heter "kennelkärringväst" :D



och tack madde!

2009-03-05 @ 14:59:00
Postat av: marty

han är inte bara en hundmänniska - han är musikalisk också! :D

2009-03-05 @ 15:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback