lördag hela veckan

så här bra har det gått för mig den här veckan att undvika sötsaker:

måndag: syndfri. inget sött, bara sunt.

tisdag: en och en halv chokladmuffins med någon asigt god fyllning och två bondkakor. två glas fruktsoda.

onsdag: resten av ben&jerry's-glassen och en tredjedel av resten av mangosorbeten med chokladsås på. bägge sorterna med sked direkt ur förpackningen. (min ursäkt: jag har så förbaskat ont i halsen och glass lindrar. sant.)

fredag ska jag träffa madde på godishuset tio över tre. imorgon, torsdag, ska jag försöka ha en så kallad vit dag.

sammanfattningsvis kan jag väl säga att det inte har gått jättebra.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kan trösta dig med att det inte gått så mycket bättre för mig hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback