min materiella glädje

jag har varit sådär jobbig mot min syster. see, hon är en shoppare och jag, som gammal ex-student, har varit extremt snål på den fronten. till viss del i miljöns namn, till viss del i ekonomins. hur som helst. jag vet med mig att jag kommer att ändra på mina vanor nu när jag får lön, men jag har bestämt mig för att det inte ska bli en massa skitshopping, utan ordentliga saker. kostsamma, men långlivade. hur som helst, så har jag försökt att få min syster att shoppa mindre genom att säga att det bara är kortvarig glädje, en vecka senare är det köpet nästintill glömt. nu till nulägets sanning.

min nya kärlek kommer från haglöfs. jag är genuint glad varje gång jag tänker på den. varje gång jag tar på mig den pirrar det av lycka i hela kroppen. emelie. jag tar tillbaks allt.


Kommentarer
Postat av: Annelie M Sundholm

Det är bara en tidsfråga tills du shoppar dyrt OCH ofta ;-)

Postat av: dengamla

Fin jacka...du kanske sover med den på också;-)

2009-03-04 @ 18:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback