och här tog ork(an)en slut

vet ni? jag orkar inte. jag orkar inte bry mig om att lägga upp bilder eller skriva ett roligt inlägg idag. jag orkar inte gå med hundarna på en superlång promenad. jag orkar inte baka bröd, som jag hade tänkt. jag vill helst av allt bara diska undan och lägga mig i soffan med saga och abba och kolla på en film bee har rekommenderat mig att se, och efter den vill jag kolla på masjävlar. efter det vill jag läsa ut nu vill jag sjunga dig milda sånger och sen påbörja mossvikenfruar. och vet ni? det är precis det jag tänker göra. och äta lunch och prata med min finfina syrra som jag längtar ihjäl mig efter. jag vill bara njuta, känna att det är söndag och göra dagen till den vilodag jag har fått lära mig att den ska vara. och jag ska dricka päronsoda och äta upp dumlemoussen som blev över från igår. bara för att jag kan. men först moussaka, för magen kurrar något alldeles förfärligt.


Kommentarer
Postat av: Madde

mmmm..päronsoda =) men jag är himla nyfiken på bilderna du tagit ihelgen.. hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback