svtplay gör ett fel - annelufs gör ett

agnäs stavas det tydligen. det var mitt fel. att jag stavade fel. jag skrev angnäs. det stavas agnäs. fel av mig.

svtplay.se skulle lägga upp kvällens mia och klara-avsnitt, men nöjde sig inte med det, utan la även upp nästa veckas avnitt. man kan säga att jag öppnade en julklapp veckan innan julafton. väldigt förbjudet, väldigt befriande, MEN en desto större besvikelse nästa söndag när det inte kommer upp en ny godbit. sånt är livet, när man saknar självdisciplin. dock var detta inte mitt fel, utan det svtplay stod för idag. det tackar vi för.

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men rackarns sikken tur du hade! Jag tänkte precis gå in och kika på kvällens avsnitt nu, men ska försöka hålla mig från att kolla på nästa veckas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback