dee goes bananas

det blev en helkväll på maxi med dee. han är lite av en gangster när han har kommit över en kundvagn. det syns nästan på kortet.
sen kom vi hem till mig och då hjälptes vi åt att få ihop mitt tetris av produkter. det var så han sa det när han såg berget av grönsaker, att det blir som att få ihop ett tetris när jag försöker få allt att rymmas i kylen. men vet ni? det gick bara bra. jag behövde inte starta upp mitt strategiska tänk vidare mycket, det gick vägen ändå.

till slut slog vi oss ner i soffan med varsitt glas rött. för att runda av kvällen, så att säga. fast jag hade just kommit igång, så jag bäddade nytt, och när dee hade gått hem till sin bee passade jag på att diska undan. det kommer att bli ljuvligt att vakna upp till en ny dag imorgon, med massa ren tvätt i garderoben (hade tvättid direkt efter jobbet), mat i köket och en alldeles förträfflig lördag. och det kommer inte spela någon roll om det regnar eller är soligt och högsommarvärme. dagen, gott folk, kommer att bli fantastisk. det är mitt sista bud. min syster kommer nämligen landa på svensk mark. jag kommer få prata med henne igen och min detox kommer att vara över. äntligen.


Kommentarer
Postat av: Dee

Hell yeah! Ride hard kundvagn dire free annelie !!! rofl omg lol !!! ;)

2009-05-23 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback