drottningen av vett och etikett

det finns en kvinna jag inte känner, utöver kristina lugn, lotta engberg och emma hamberg, som jag tycker särskilt mycket om. det är magdalena ribbing. hon var med i morgonpasset i p3 härom morgonen och det i sig bekräftar varför hon är helt briljant. att hon dessutom har koll på hur man för sig bland folk på bästa vis, utan att samtidigt bara ta en massa skit, det gör henne bara ännu bättre.

jo, ikväll hänger jag med hundarna och ingen annan. om magdalena är i krokarna får hon gärna komma förbi på en kopp te och hembakt bröd. naturligtvis pålägg på brödet. då hade vi suttit och pratat och haft det bra. jag tror till och med att jag hade duschat innan hon knackade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback