ett med naturen

har haft en så ljuvlig dag ute idag! gick aldrig nydala runt, som planerat, utan stannade efter en fjärdedel och satte mig vid sjön. hundarna fick böka runt lite, abba badade en massa och jag njöt av livet. på väg hem hittade jag en liten stig som jag inte sett förut, och den vek vi in på. den ledde oss till sjökanten och där fortsatte vi med vårt livsnjuteri, hundarna och jag.
efter nästan tre timmar ute i det gröna fick hundarna vara på altanen och jag värmde mat och satte mig där jag med. solen är inte fel! nu är det dusch som gäller, och kanske lite göra sig fin inför det som nog majoriteten av alla svenskar kommer ägna sig åt ikväll - eurovisionsschlagerfestivalen. årets gapigaste event, men ändå roligt.

   
  
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det låter mysigt med promenaden vid sjön. Sedan melodifestivalen: Frågan är som alltid, vann rätt låt. Hoppas du hade trevligt. Tittade själv t.o.m. Norges låtpresentation, sedan slocknade jag, skulle ju upp kl 05 och jobba. Ha det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback