fjorton igen

förresten, så drömde jag i natt att jag och justin timberlake kilade stadigt. precis som när jag var 14. fast då var det inte justin, utan typ tyler i hanson jag drömde om. eller brandon i bevvan. (här gör jag ett litet uppehåll, så att ni kan skratta klart innan ni läser vidare.) nåväl. jag grät inte i drömmen, men ville göra det när klockan ringde och ryckte mig ur min dröm. då var det lite sorgligt, för vad jag vaknade till var (utöver insikten att justin inte var min) något så vardagligt som att saga ville ut pronto, ett hår som krävde massiv bearbetning innan arbetsdagen skulle påbörjas och ett diskberg på diskbänken.

det kanske är av intresse att jag inte har någon allmän crush på justin, men jag blir lite kär i honom när han gör sin duett, the only promise that remains, med reba mcEntire. inte undra på, med den rösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback