hälsingland, mitt eget land, det var här jag tappa min första tand och här så ska jag spotta ut den sista

jag letar efter någonstans att bo. inte så att jag står utan hem, absolut inte. men jag letar efter någonstans att bo i södra sverige, inte så långt från hjärtefolket hemmavid. inte hälsingland, det vet vi ju alla att det inte är mina hemtrakter, utan wijs. det får inte vara för kostsamt, då går det aldrig runt. det bästa vore att hitta någon att bo där med, men det är liksom inget jag planerar utifrån i dagsläget. dock funderar jag på att ta in två hyresgäster i form av pokker och softem. lite oavsett om de vill eller inte. det skulle bli lite som i vänner, fast utan publikskratt i bakgrunden. ja, varför inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker vi gört.för ett tag.då har man ju alltid nån att göra nåt med.men inget snusk isåfall.så du vet.

2009-05-12 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback