skarpare än ett tveäggat svärd, säger de

idag är jag sur. jätte. sur och irriterad. eller irri, som vissa säger här uppe. på allt och ingenting.

utöver detta blir det ingen springning idag eftersom mitt ena knär krånglar lite. blir nydala runt istället. promenad alltså. så det så.

och abbas päls behöver bli ryckt igen, så jag inte känner av hundallergin jag så förtvivlat förnekar att jag har. fast uppriktigt sagt känner jag bara av den när hon har pälsen som hon har nu. annars är det lugnt. saga, däremot, är jag aldrig allergisk mot. henne vill jag bara sälja billigt var åttonde dag, om någon skulle vara intresserad. fast hon är inte till salu på riktigt. det är bara ett uttryck för mina känslor vissa dagar. så var vi tillbaka där vi började. sur. jättesur. eller irri. kan bli arg, om det vill sig illa. kan inte bli söt om det vill sig väl, men kanske kan jag bli ingenting. emotionellt sett, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback