i väntan på ett enmansparty

idag har varit en dag som har fyllts med jobb och sömn. sömn och jobb. somnade smått utslagen igår bra mycket tidigare än jag först tänkt mig, för att vakna nästan lika trött i morse. iväg till jobbet, jobba dagen lång och elva timmar efter att jag lämnat johanneberg/krokslätt parkerade jag utanför mitt hus. in i lägenheten och sova. hade tänkt att sova 45 minuter, men det blev visst två timmar och 45 minuter. ändå längtar jag så innerligt efter att få sova nu. nåväl. jag tröstar mig med att disken är diskad och pappershögen rensad. sånt händer inte varje dag om man råkar vara den typen av annelie som jag är.

det här torde vara det, i särklass, tråkigaste inlägget so far i den här bloggen. är ni av en annan åsikt blir jag lite rädd. vad i hela världen har kunnat slå det? nåväl. om ni, trots den låga nivån, vill läsa vidare i bloggen föreslår jag att ni läser
det här inlägget och skriver en krumelur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback