Kustkultur på >72 timmar.

Förra helgen var det Coastal Culture här i Varberg. Fick förmånen att se Animasola spela på fredagen och på lördagen, just innan regnet kom, spelade ljuvliga Johan Örjansson i socitetsparken. Lite varstans kunde man prova att surfa och åka longboard och sånt som jag säkert skulle uppskatta, om jag bara vågade prova och inte var så förbaskat rädd för att misslyckas. Coastal Culture och jag matchade och jag var galet glad i musiken, som nästan alltid.
På tal om musik, så har vi börjat öva sommarlovsavslutningssången i klassen. Blir en dänga värd P3s uppmärksamhet. Eller... Kanske inte, men det blir tamejtusan inte Du ska inte tro det blir sommar.

Kommentarer
Postat av: Em

Vet du vem jag såg utanför jobbet i fredags morse, kl kvart i 8??.... Johan Örjansson! :)

2011-05-22 @ 21:34:33
Postat av: annelie albertsson

MEN! sa du till honom att du har en fantastisk syster, singel och allt, som är giftasvuxen och kär i honom? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback