jag har hittat min dubbelgångare i en kändis - 12 år för sent

jo, när jag var 12 ville jag gärna vara lik en kändis. nu är jag inte så brydd längre, men när jag var på popup den 4 november och lyssnade till deportees la jag märke till han på akustisk gitarr, kanske främst hans frisyr. sen när jag vaknade dagen därpå såg jag honom i spegeln. fast det var jag. det råkade bara vara så att jag hade samma frisyr som han då, och så såg jag sådär prinsig ut, precis som han. jag sa det till albin. han sa: ja, men du är söt när du ser ut sådär. jag tror albin har ett gott öga till akustiskgitarristen. det har jag med.


jag tog bilden härifrån!

Kommentarer
Postat av: E

O! Sån frilla vill jag oxå fixa till!

Postat av: Camilla

Han var ju riktigt söt. ;)

2006-11-17 @ 11:59:16
URL: http://dauphine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback