vuxen? svar: ja. lite för, dock.

Din ålder borde vara 32.7 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse. www.vuxenpoang.com 

det är lite skrämmande, men helt okej samtidigt. om jag inte minns helt fel är jag tydligen yngre än em, som på papper är ett och ett halvt år yngre än mig. wow ändå. fast kanske mer skrämmande för hennes del.  

ikväll blir det garaget och sen ska saga få leka med elvis i något grustag. hon som är alldeles nyduschad (hon tyckte att det var en bra idé att bada i ett dike som låg i anslutning till en åker igår). sen blir det lite "hit"-träning, med korv som belöning. vi hoppas att det ska gå vägen :)

förresten, jag inser att jag har blivit en sån där fjällräven- frilufts- och hundmänniska, en verklig hel-yllebrud och jag förstår att det nog verkar som att jag lever genom jycken och lite så är det, men inte så mycket som det kanske ter sig här. det känns bara som att det blir en lägesrapport hela tiden när jag bloggar. bättre blir det när vi flyttat och vi har internet och jag kan lägga upp roliga bilder och skriva irrelevanta inlägg igen. jag längtar tills dess. för att lugna upprörda och oroliga själar kan jag meddela att vi grillar en massa, fikar med vänner (lady-j och pumamannen var hos oss på fika igår efter en familjemiddagmiddag och vi hade varit hundvakt åt deras elvis. jajks. hundsnack igen. motbevisa, motbevisa, motbevisa...) och pysslar på pysselkvällar och under van-dagar. den börjar arta sig nu, vanen. jag känner mig säker på att den blir klar lagom till juli. nåväl.

sitter på jobbet nu och vi har jobbat så rackarns snabbt att vi bara har ett enda rum kvar tills imorgon. kanske inte säger er så jättemycket, men av sex rum har vi rengjort fem, och alla sex rum brukar vara klara på onsdag, ungefär. så nu sitter jag här och kan lyxsurfa i fyrtio minuter till. inte illa!

liv. jag tror jag såg dig på humhuset häromdagen. fast jag var för feg för att gå fram och säga hej. marty intygade att du hade varit där under dagen, så jag är ganska säker på att jag är rätt ute.

Kommentarer
Postat av: Wilmer

Sjukt rolig sida det där med vuxenpoängen!! HAHA!!
Jag blev 30!!! Jag som lever värsta ungkarlslivet.. Nånting stämmer inte.. =P

Postat av: Erik

Haha... jadu, du ska då inte klaga. Själv så ska jag visst va 46.6 år gammal! :( Det var inte en dålig ökning! Är jag verkligen så pass? Tycker du jag börjar bli flintis? :P

Hur e allt med dig? Var helgen bra?
Kramar

2007-05-15 @ 07:22:14
URL: http://www.fota.blogg.se
Postat av: Erik

Skumt... mitt inlägg försvann!
Hehe, själv ska jag visst va 46.6 år gammal, så du ska nog inte klaga! :P Men ser jag så gammal ut? Börjar jag bli flintis? :)
Så hur har din helg varit? Haft det trevlig?
Kram

2007-05-15 @ 08:19:01
URL: http://www.fota.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag blev 30,6 år gammal, så även här är jag yngre än dig :-) Både du och jag kan vara lugna. Puss

2007-05-15 @ 12:49:38
URL: http://softem.blogg.se
Postat av: Bee

jag är 40,7. heja mig! jag tror bestämt att bostadsrätten och veckohandlingarna i kombination med ivrigt viftande av ICA-kort satte in dödsstöten!

2007-05-16 @ 07:05:00
URL: http://SandraBee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback