lovesong for a savior

syrran ringde just. hon är på konsert på gullbranna. hon lät mig lyssna på låten rubriken berättar om. det är jars of clay som sjunger den och det är min favoritsång med den gruppen. vi gör så, syrran och jag. när vi är på spelningar ringer vi varandra under den andres favoritlåt, eller den vi tror att den andre tycker bäst om när det kommer till bandet eller artisten i fråga, så får den andre också lyssna. det är nog egentligen en av våra mest omtänksamma vanor, utöver att ringa varandra och kolla upp så att det är bra i livet. jag älskar min syster sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: Annelie M Sundholm

Jag har just vart på samma konsert som min syster och hört världens bästa låt, alla kategorier.

:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback