för att mina tankar är på annat håll

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
nallevitaminer.
Vad åt du senast?
lunch bestående av pasta och köttfärssås.
Har du fått någon komplimang i dag?
inte än :)
Har du varit med i en rättegång?
inte det, nej.
Är du polare med grannarna?
syftar vi på psycho nieghbour, så nej. om bee och dee räknas som grannar så: o ja!.
Vilket språk pratar din mamma?
svenska.
Vilka länder har du bott i?
sverige och usa.
Senaste piercingen?
naveln för flera, flera år sedan, men den har jag inte kvar.
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
i måndags, när jag körde till robertsfors.
Gay?
nope.
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
spytt har jag gjort. det var lyckligtvis några år sedan.
Har du något husdjur?
ja! hundarna saga och abba.
Har du täckt någons hus med toapapper?
nej.
Minns du din/dina musiklärares namn?
alla utom på högstadiet, faktiskt. eller... det kanske var samma som i mellanstadiet? så var det nog.
Hur bra är din syn?
kass nog för att ha glasögon, bra nog för att strunta i att använda dem.
Har du varit på ett party?
jo, det har jag.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
ja, om de var döda och uppstoppade och alla tänder var utdragna.
Har du varit utomlands?
jo, det har jag. fast det var över ett år sedan nu sist jag var iväg.
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
kan inte riktigt minnas, men det enda som jag blev rörd till tårar på var jonas och camillas tidigare i år.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
mer besvikna än arga, tror jag.
Var är dina syskon just nu?
syrran i stockholm och mina två bröder håller sig nog i varbergstrakten, såvitt jag vet.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
haha! det var en riktig höjdare! det var idol-tider och finalen var i slutet på veckan. då bestämde de sig för att ta in någon som de hade blivit tipsad om och denna någon råkade vara jag. så jag ställde upp, ursäktade mig inför daniel för att jag ställde upp på ett sådant kommersiellt jippo, men tog sedan hem alltihop. sopade banan totalt. mycket märklig dröm.
Vem ringde dig senast?
dee. han undrade när vi skulle åka iväg och tvätta bilarna.
Vilken tid gick du upp i morse?
kvart i tio.
Vad ska du göra i helgen?
ja, alltså. den börjar ju dra sig mot sitt slut, så det jag har kvar är att tvätta bilen, planera morgondagens och tisdagens lektioner och sen ska jag mest ta det lugnt.
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
det kan jag inte berätta. det var av den mer hemliga arten.
När var du riktigt sjuk senast?
det minns jag faktiskt inte. så längesedan var det!
När såg du en kändis senast? Vem var det?
jens byggmark utanför up2-gallerian. det var lite drygt en månad sedan.
Vad finns i din bakficka?
ingenting.
Har du färgade linser?
nej, jag har inte ens vanliga linser.
Vad gjorde du klockan två i natt?
jag sov så gott, så gott.
Vad är det första du gör på morgonen?
klär på mig och om jag hinner slänger jag i mig lite frulle innan jag går ut med hundarna. annars tar jag frullen efter promenaden.
Vad ska du göra efter det här?
tvätta och städa bilen!

Kommentarer
Postat av: Dee

alltså. frågan om toapapper på hus. hur många egentligen kan svara ja på den. och frågan om du varit på party känns ju rätt lam. dock skrattade jag när jag läste ditt svar på hajfrågan ;) kram

2008-10-05 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback