oh no. not you again

nu har jag kollat på twilight igen, så nu kommer väl inte jag vara som folk på ett tag.

ikväll ska jag kolla på U2. imorgon åker jag till umeå i min systers sällskap. det är bra mycket bättre än att åka ensam och gråta hela vägen till stockholm. det har hänt mer än en gång. att jag har gråtit mig hela vägen till stockholm. sen har jag varit helt slut. imorgon ska jag inte gråta alls, har jag tänkt mig. imorgon ska jag vara glad fastän att semestern är slut. imorgon återgår mitt liv till det normala igen. imorgon återgår mitt liv till sundhet.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Annelie! Som tack för den fantastiska guidade turen och en sjukt mysig helg måste jag ju bara kolla in din blogg:) Hoppas allt är bra med dig och att det går bra med... ja du vet! Hoppas våra vågar möts igen... Kräm med mjölk/ Miriam

Postat av: Madde

hehe! twilight alltså.. jag har köpt den filmen nu ;)

2009-08-04 @ 00:09:28
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/
Postat av: Emma

Twilight är så bra!!! Jag är totalt fast i Forks ;O) Böckerna är om möjligt nästan bättre än filmen. Filmen blev mycket bättre efter att jag läst boken. Man förstod saker på ett helt annat sätt. Detaljer och uttryck som är ganska subtle i filmen. Sorry, men kom inte på något bra svenskt ord. Ha det gott!

2009-08-04 @ 00:58:01
URL: http://grodanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback