det är tur att barnen inte är tankeläsare

om barnen hade varit det hade minst en aldrig mer vågat vara ensam med mig i samma rum igen. så elaka tankar har jag tänkt, fastän att det bara är för här och nu. eller där och då. jag slutade ju för lite drygt tre timmar sedan. alltså, våfflor efter lunchen till trots får jag räkna den här arbetsdagen som en skitarbetsdag. en skitarbetsdag med sina ljusglimtar.

håller på att baka kärleksmums. har längtat efter att göra det säkert i två veckor nu, men först idag blir det av. har dock varit ordentligt huslig senaste veckan och slängt ihop två sorters bröd och nu en fin kaka på det. tar med lite fika bort ikväll när jag ska hem till kicki.

har för övrigt fått hem mia och klara säsong ett och sliding doors idag. en beställning från cdon. det ska bli ett nöje att kolla på. tror att det blir sliding doors ikväll, förhoppningsvis efter ett pilatespass. alltså. jag hoppas på att jag tar tag i tjugo minuters pilates. sliding doors blir det oavsett. givetvis, kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback