men visst längtar vi lite efter vår nu?

jag har nog nästan bara bra saker att säga om min helg. för vem ogillar att slappa i goda vänners lag en fredagkväll, få sova ut men inte sova bort halva dagen, ner på stan med någon med en permanent och livslång plats i hjärtat, för att sen få hämta kläder och småprata med mamman och sen iväg till göteborg för att träffa jacob, som åkt hela vägen från stockholm, och hans johanna och äta tapas med dem? kanske att någon ogillar en dejt med gud om söndagmorgonen, men inte jag, så jag la mina kort där. och sen hem för att inviga min symaskin och motionera virknålen. påslakanet är helt och alldeles fantastiskt fint och den där soon-to-be-pläden behöver nog inte vänta en evighet på att bli hel.

dock är det en sak som har gnagt i mig ända sedan i lördags morse, och det har gjort att jag inte riktigt har fått någon ro i kroppen. det är en stackars 18-årig pojk som är borta. helt försvunnen, och hans vänner och andra som inte känner honom alls är ute och letar, letar, letar, men ingen david. hittas han idag kanske?

Kommentarer
Postat av: Em

oj vad det spekuleras mycket om hans försvinnande. det är konstigt, för trots att man inte ens känner killen, har aldrig träffat honom, så är de det största som snurrar i huvudet.

Postat av: Dee

hoppas dom hittar några spår snarast iaf. Vågar knappt tänka på hur det skulle vara om Bee bara försvann, huvva =/

2010-02-08 @ 18:40:52
Postat av: Sandra

Jag längtar efter vår, sommar och DIG! :)

2010-02-10 @ 07:23:48
URL: http://aandeersson.blogspot.com
Postat av: Emma Brissman

Det är så oerhört hemskt med David. Känner honom inte, men blir väldigt berörd i alla fall. Kan inte ens tänka mig in i familjens och vännernas situation. Hoppas verkligen att dom hittar honom snart!

2010-02-10 @ 14:48:23
URL: http://engrodaslib.emmabrissman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback