resumé

ojoj. nu var det sådär länge sedan igen. jag är på praktikskolan och smygbloggar. det är egentligen friluftsdag idag, men eftersom jag har blivit förkyld tvångsdeporterade min handledare mig till en liten stunds arbete och sedan hem och vila. jag gillar henne skarpt. hon är trevlig, rolig och ger konstruktiv kritik. det och väldigt mycket ros. kanske därför jag tycker att hon är så bra? :P

jag blev brunett. och korthårig. och jag har virkat en väldigt glamourös syster till sune. bella heter hon. donna bella. hon är svart med silverglitter i. och så har hon gröna ögon och en söt blomma på huvudet. jag ska paketera henne idag och skicka ner henne till min syster.

jag stod på loppis i söndags och kom hem med en skiiitsnygg skål i rött glas. från 60-talet, fick jag veta igår av agneta, the pro. fick även med mig ett par örngott från 70-talet. typ hur fräscha som helst och bara sådär... ja, man blir lycklig när man ser på dem!

igår fyllde the pro år. då var vi där och käkade paj. gott!

jag har börjat skriva dagbok igen. mest för att stilla min bloggabstinens. köpte den på åhléns. det är egentligen bara ett vanligt, otroligt snyggt block, men på grund av the look passar den fint som dagbok. eller kanske dagen-efter-bok, och då inte i någon annan betydelse än att jag ofta sätter mig och skriver på morgonen om gårdagen. jag är alltid så trött när jag ska lägga mig, så det blir bara så. vi ska tillbaka till åhléns idag, när albin har slutat jobbet. då ska vi dit och botanisera bland alla sorters böcker. sicken lycka!

nä, nu ska jag återgå. på återseende!

Kommentarer
Postat av: Erik

Så du har tillverkat ännu en elefant! :D Du är ju riktigt grym på att virka du! ;) Så vad gör du nu i helgen, antar att jag får träffa dig och albin i sävar imorgon! Hare bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback