i bet you're wondering when the next payback shoe will eventually drop

jag känner att jag egentigen vill roa er. massor vill jag roa er, men det jag har åstadkommit idag, som faktiskt skulle kunna roa er, är alldeles för utelämnande. för en sån som jag, alltså.

klockan ringde halv10 för att vi skulle hinna baka allt som skulle bakas inför kvällen, och det hann vi. riktigt flitig som jag är satte jag även igång ett par maskiner tvätt. så vi klarar oss denna veckan med. vackert.

jag vill verkligen skaffa hund. idag kom jeanette och fredrik, eller pumamannen som jag känner honom som, och deras lilla jack russel-valp elvis och hälsade på. jag blev så kär att jag nästan sprack. i hjärtat närapå sprack jag. så när vi kommit till sävar idag satte jag och albin oss vid datorn och började blocket:a efter valpar, bara för att få se bilder. jag tror att när den dagen kommer att vi vill skaffa hund på riktigt, vilken ras det nu må bli (jag vill ha en lat golden och han vill ha en ettrig terrier. jag tror vi kommer få kompromissa en del...) så kommer vi nog inte främst leta på blocket. kanske bland annat, men inte främst.

albin är nyklippt och fin. jag är en mästare med saxar. (yey me.)

martina. om du vill kan vi fika upp resterna av cheesecake:orna någon dag nu i början på veckan. det och kolla på kill bill 2.

Kommentarer
Postat av: Hanna i dahlen

Britta har små russlar i magen! :-)

2007-03-08 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback