ekosof sökes!

det finns flera saker som jag hellre skulle vilja göra än att läsa idag. jag vill:

1. sy vidare på paketkalendern. den kan kanske bli klar till 1 december om jag ligger i.
2. skriva den där boken jag har börjat plita ner.
3. röja fint i vårt kök.
4. gå en långpromenad med hunden.
5. laga lyxig mat. framför allt vill jag ha frukost nu.

om jag ska hinna allt det här så finns det ingen tid för mig att läsa. men om jag läser 10 sidor, då kan jag vara lite nöjd. den är ju, trots allt, skriven på utrikiska. (olle, oroa dig inte, det hör inte till c-uppsatsen. när jag får de böckerna ska jag läsa hela dagarna, varje dag.)

jag ska förresten skriva min uppsats om ekosofi, så om det är någon ekosof som tittar in på sidan, m a i l a  m i g! jag behöver, smått desperat, få tag i en livs levande sådan.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh gör du en paketkalender? Vill du inte fota ditt arbete och göra en liten följetång på det? Du är ju för duktig. Nu måste jag googla på ekosofi. Sköt om dig!

Postat av: marty

på gymnasiet läste vi om en filosof som hette arne naess och som var typ hundra år. jag har för mig att han var mycket för ekologi och kanske kan kallas ekosof. fast, för det första vet jag inte om han lever och för det andra: om han nu lever så är det nog dösvårt att få tag på honom.

ses ikväll!

2007-11-21 @ 14:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback