bloggdeal

för att inte förlora en bloggdeal som jag, bee och marty har kommit överens om måste jag blogga varje dag fram till lördag. på lördag kväll blir det en middag för oss och förhoppningsvis kommer alla ha klarat av att leva upp till vår överenskommelse. annars väntar ett vidrigt straff för den som brutit den. mer exakt vad det går ut på kan jag berätta på söndag förutsatt att någon inte levde upp till förväntningarna. allt jag egentligen kan säga i nuläget är att jag hoppas att det inte blir jag som drabbas av straffet.

egentligen har jag dispens idag. anledning: jag har opererat ut en visdomstand. den andra av de två som skulle ut. så ni får ursäkta mig om det blir lite cranky inlägg i veckan, de kommer förmodligen återspegla hur jag mår. jag har fått citodon utöver heavy stuff ibumetin (600 mg) som jag gick på förra gången. förhoppningsvis kommer jag kunna sova gott hela nätterna med citodon. det kommer gå bättre den här gången. det har jag bestämt.

nu ska jag återvända till soffan. käken svullnar upp och inom kort kommer jag se ut som en chipmunk. me like si sådär.

Kommentarer
Postat av: Bee

ja. straffet är verkligen hemskt. jag är LIVRÄDD att jag ska råka glömma någon dag!

Postat av: ingela

HJÄLP Wow jag beundrar dej som klarar ett sånt där visdomstandstrauma, jag är rädd jag också måste ta bort minst en visdomstand, men jag hoppas isåfall på att hitta nån som kan trolla bort den med abrakadabra, för jag är inte säker på att jag överlever annars...puh. Håller tummarna för att du slipper straffet men att nån drabbas så man får reda på vad det var förnåt!

2008-04-29 @ 18:40:15
URL: http://buspropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback