jag blev varm i hjärtat när...

...jag förstod att min förfrågan fick ett ja till svar. här är resultatet av att jag bad hemsidans ägare att illustrera en textrad, närmare bestämt alanis morissettes "the moment i let go of it was the moment i got more than i could handle", en för mig mycket betydelsefull textrad.

min uppsats opponerades på idag. den klarade sig lindrigt undan, tycker jag! imorgon är det min tur att opponera. den uppsatsen kommer också klara sig lindrigt undan. för att samla större delen av klassen, eller åtminstone hälften, kommer vi avsluta dagen en liten klassfest hemma hos mig. min första klassfest sedan gymnasiet.

jag är fortfarande helt hostig och skit. ska kila om apoteket imorgon för att se om de har något receptfritt jag kan få tag i.

spelade två spel. förlorade i båda. betyder det att jag har extra tur i kärlek nu i så fall? men, jag menar, jag är ju redan kär. blir älsklingen extra kär i mig kanske? jag är i alla fall kär. i älsklingen och i bilden tillägnad mig.

Kommentarer
Postat av: Molly

Det gör mig så glad att du gillar illustrationen!

Postat av: annie

Ja det betyder någ extra kärlek tror jag! Jag har inte tur i spel heller så jag förväntar mig att han snart knackar på dörren den stora kärleken. Har faktiskt blivit bjuden på blinddejt.. men har inte vågat svara än. Haha

2008-01-18 @ 09:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback