listigt!

1. Hur lång är du ? 168 cm.

2. Vad vill du bli när du bli stor? vis och proffs på ovillkorlig kärlek.

3. Vad pluggar du ? se min förra lista :) 

4. Har du långt hår ? nej, jag har inte det. jag det är i ett sånt där mellanläge nu och vet inte om jag ska klippa av eller spara ut.

5. Vilken hårfärg har du ? inunder all färg: råttfärgat. det ni ser: blond. 

6. Sminkar du dig ? ja, ungefär fyra till 10 gånger per år.

7. Har du haft sex senaste månaden?  inte skulle väl jag..? jo, det skulle jag.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? lite olika. svart, vit, röd, grön. lite mönstrat, alltså.  

9. Har du kysst någon idag ? det har jag faktiskt inte.

1. Bor dina föräldrar ihop ?
 jo

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? det är en fråga som är omöjlig för mig att svara på.

3. Hur många syskon har du ? tre

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?  jag minns inte, det var så länge sedan vi pratade. tänkte faktiskt på att ringa henne idag, men det får bli te möra.  

5. Hur många ställen har du bott på ? fyra tror jag. alltså lite mer long term. bua, cairo (GA), dalkarlså och umeå.  

6.
Vem i din familj stör du dig mest på?
det är en fråga jag inte vill besvara och som ingen vill läsa svaret på.

7. Vilken familjemedlem är snällast ?
pappa. tror jag.

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? i förrgår, när andy kom hit.

1. När var du senast med nån kompis ?
tidigare ikväll, med bee och dee.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? marty och lovis

3. Har du kysst nån kompis ? japps. joe och jag råkade hända när vi klassade oss som enbart vänner och hade väl inte tänkt så här långt. och här är vi nu, definitivt mer än bara kompisar.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? nej.

5. Vem har du varit kompis med längst ? a. sundholm

6. Vem känner dig bäst? em och joe, får jag säga.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? absolut inte. eller... jo. i samband med en garderobsstädning fick jag se att camilla hade en militärgrön, kort top som det stod HOT SEXY ARMY GIRL på. då sa jag att jag inte tyckte att den var ens lite ok att ha, särskilt inte när man är 22. men utöver det tillfället håller jag munnen stängd. skulle absolut inte säga något om kompisen bar och uppenbarligen tyckte om plagget.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
nej

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?
ja, men det är inte så trevligt, så jag låter bli.

2. Klä dig annorlunda? ja, men jag klär mig inte annorlunda ändå. men, det beror förresten lite på hur annorlunda. jag skulle inte våga klä mig i en traditionell indiandräkt eller så. men då jag har inget större behov av att göra det heller :)

3. Vara dig själv ? ja

4. Visa dig i bikini/badbyxor ? ja

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? ja!

 6. Pierca dig ? ja.

7. Ha sex på offentlig plats ? nej

8. Vara omogen ? ja

9. Äta småkryp ? nej

DIVERSE:

1.
När tuggade du tuggummi senast ?
idag på eftermiddagen

2. När var du på semester senast ?
utomlands: i somras. inrikes: för några veckor sedan.  

3. Vilken färg är det på din tandborste ? blå och vit

4. Är ditt hår tråkigt ? nej. särskilt inte om mornarna. då är det hur roligt som helst! har börjat vattenkamma för att inte se jätterolig ut hela dagen.  

5. Vem såg dig naken senast ? joe, hoppas jag. annars har någon granne kikat in, alldeles olovligt.

6. Hur ofta duschar du? hur? som folk, gissar jag. men jag badar hellre än duschar.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? jag gissar att klockan kommer bli midnatt innan jag är i säng. men då är vi lediga imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback