en trevlig kväll, tjurigt inlägg till trots

tentan är klar. imorgon börjar en ny kurs. jag ångrar att jag valde att läsa den. tentan är klar. jag ska bara borsta tänderna och krypa till kojs. sen har jag för avsikt att pausa lite från bloggandet. om det blir en halv dag eller mer vet jag inte. men jag vill pausa. just nu har jag ändå inte mycket inspiration till bra inläggsmaterial. först när jag har det ska jag skriva igen. eller så känner jag såhär mest för att det är tumultartat och saker som händer omkring mig påverkar mig mer än jag vill och jag har tömt det sista i  min hjärna på en tenta. vi får se hur det ser ut under morgondagen.

idag har jag för första gången önskat ta saga i nackskinnet och kasta henne så långt bort att jag inte kunde se henne mer. men det gjorde jag inte. jag tvingade henne att visa sig underlägsen istället, så hon skulle sluta bitcha sig. för hon är en bitch, ärligt talat. oftast är hon ett prima stycke hund, men hon måste verkligen lära sig att inte tro att hon bossar över alla hundar. det som hon tror är hennes palats kommer definitivt intas av mig och albin. nåväl. nu är hon söt igen. gee, jag ser fram emot den dagen då vi skaffar en till hund.

jag fattar liksom inte. hon har umgåtts med hundar hela sitt liv och nu helt plötsligt blir hon svinsur på andra hundar när de vill hälsa och leka. pisspotta världens finaste och fulaste hund.

ambivalent och trött. tvi tvi.

Kommentarer
Postat av: Annelie M Sundholm

Imorn är det One Tree Hill. Näst sista!!

Jag är sjuk och hemma från jobbet. FY KATTEN va klen jag har blivit sen jag blev äldre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback