jag tänkte bjuda på chokladmuffins

och en lista.

Saker under veckan som fått mig att känna:
1. Glädje:
mina och albins pratstunder om kvällarna.
2. Ilska: snön som faller i MAJ.
3. Förvåning: när jag insåg att min basgrupp är lika engagerade i kursen som jag är.
4. Söt sug: ååh... jag är inne i ett konstant sådant nu.
5. Förvirring: det händer ungefär varje dag. men framför allt blev jag förvirrad över den ovan nämnda snön som föll i veckan.
6. Pinsamhet: antingen är det som jag tror, att jag faktiskt inte har råkat ut för någon i veckan, eller så har jag bara inte vett att uppfatta pinsamheter.
7. Avudsjuka: mamma och pappa som var på sönnerö i söndags och hade det bara bra och havet var som en spegel. då ville jag verkligen hem.
8. Inspiration: bees och min manikyreftermiddag. nu ska kvinnligheten plockas fram!
9. Dumhet: dagens skolk kvalificerar sig rakt in på första plats.
10. Mmmm... : när jag fick tag i den efterlängtade turkiska pepparn.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag hoppas att det blir bra..

mm pratstunder är bra.. me like! :P

Postat av: Hanna

Jasså? Så du känner hon smo bott där innan? Jag är precis på intågandet i det nya lägenheten, men visst är väl du Albins Annelie?

2008-05-15 @ 14:54:32
URL: http://haannna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har inte flyttat på riktigt än, det blir nog ikväll, jag trivs så bra i min tvåa på tomtebo så det känns lite tungt men de blir säkert bra :)

2008-05-15 @ 17:50:17
URL: http://haannna.blogg.se/
Postat av: Bee

Jag har faktiskt inte bitit på naglarna än. (men fuskat lite och tuggat på fingrarna)istället för tre millimeter nagel kan jag nu stoltsera med minst f y r a milli. jo du.

2008-05-18 @ 21:42:31
URL: http://sandrabee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback