som efter ett bad

jag vill berätta att jag numer är en mycket fräsch pingla efter ett bad. och jag känner mig så fin. fastän att håret är okammat. men mina tånaglar är fortfarande djupröda och fingernaglarna sådär så de är olika färg beroende på ljuset, men någonstans mellan brons och gammelrosa. metallic, kan man nog säga. och jag luktar så gott, så gott. man brukar göra det efter bad, förstås.

albin kollar på dexter, jag blir väldigt nyfiken på serien samtidigt som magen suktar efter kvällsmat. macka och något kokt ägg. och juice till. det ni!

Kommentarer
Postat av: Annelie M Sundholm

Dexter är asbra! Det borde du verkligen kolla.

Oj, jag vill inte pumpa upp förväntningarna skyhögt, så jag byter till "klart sevärt" :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback