turning blue

japps. blå är färgen som smyckar min kind idag. det är mer segdraget den här gången, fast det gör inte så ont som sist. min stora undran är dock när svullnaden kan tänka sig att börja lägga sig.

om dagarna gör jag mest ingenting. jag kollar på tv, surfar på nätet, skriver en tentafråga om dagen och äter lite när andan faller på. roligare än så är inte mina dagar just nu. dock är det så att jag endast är en dag ifrån att ha klarat bloggutmaningen. det ni! imorgon firar vi tre som utmanat varandra med middag hos bee. det, mina vänner, ska bli mäkta trevligt!

nåväl. enough is enough. nu ska jag sätta mig med ytterligare en tentafråga och äta frulle samtidigt. ha en fin andra maj!

Kommentarer
Postat av: therese

Tusen tack för grattis!!



Krya på dig!

Postat av: marty

annelie, bara för säkerhetsskull, du inser väl att du aldrig får skriva om straffet här? det skulle kunna få oanade konsekvenser. jag tvivlar nämligen inte en sekund på att vartenda ord blir läst.

2008-05-02 @ 16:45:18
URL: http://harifran.blogg.se/
Postat av: marty

hey! jag behövde inte fylla i en såndär kod!

2008-05-02 @ 16:46:05
Postat av: marty

vilken frihetskänsla! ahh!

2008-05-02 @ 16:46:32
Postat av: m

Men stackars! Det verkar inte alldeles jättelätt eller kul att vara du just nu. Men du som kan din Alanis, för några minuters förströelse kan du gissa Alanis-låt på min grove.



Krya!

2008-05-02 @ 17:23:59
Postat av: m

Men stackars! Det verkar inte alldeles jättelätt eller kul att vara du just nu. Men du som kan din Alanis, för några minuters förströelse kan du gissa Alanis-låt på min grove.



Krya!

2008-05-02 @ 17:24:24
URL: http://mollysgrove.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback