Tjenixen.

God Natt. Eftersom Annelufs inte har nåt internet har hon bett  mig att blogga åt henne. Hon bad mig göra en torsdagslista. Och då ställer jag upp. För Annelufs är skön. Ett epitet hon delar med andra.

Därför.

Listan över andra sköna personer



Roger Pontare. Han kanske inte har världens bästa låtar och så men han verkar bara så skön. Som en stor nallebjörn om ni så vill.




David Batra är ruskigt skön. Rolig också.



Göran. Kan va ganska vass. Och vet ni vad jag tror. Jag tror han är jättebra på att plocka svamp också.



Kristina. Skitful. Men det har ju inget med skönhet och göra. Tror hon är skitbra på att läsa sagor och sånt.



Bert är skön. På sitt sätt.



Pelle. Om man lyssna när han prata i Sommar i P1 så kunde man notera att han visst är skön.



Jag säger bara ojojojojojojoj.



Martin. Jodå. Han kvalar in här. På gamla meriter då. Var ju några år sen han lät höra talas om sig.



Robyn tycker jag är go på något sätt. Snygg också för den delen.



Håkan verkar sjukt god att ha och göra med. Han är skön.


Så. Tack och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback