kent is not my cup of tea

jag gissar att det kan bli en del protester mot det här inlägget, men det bryr jag mig inte om. det är min blogg och jag skriver vad jag vill.

i morse satt jag på bussen och lyssnade på p3. idel bra musik fram tills de började spela en kentlåt. då blev det total dekadens.

jag önskar att kent kunde lägga ner. för att det är sammasamma varje ny låt. deras bäst-före-datum har kommit och gått för länge sedan. jocke berg får gärna fortsätta skriva låtar åt andra, för det gör han bra. men jag är så less på hans skitnödiga röst. och på att det bara låter likadant. hela tiden. så det är dags att runda av.

Kommentarer
Postat av: BR

Jaha. Nu låter du precis som röemartin. Och de låter inte alls likadant.

2008-09-23 @ 22:32:46
Postat av: Erik

Kan bara hålla med dig... gnäll låtar är vad dom gör! :) Är som bara skit med allt låter det som. Buuhu bi buubu...

Postat av: Malin

Haha, ojoj vad jag håller med! Du satte fingret på't!

2008-09-24 @ 10:37:45
URL: http://mollysgrove.se/
Postat av: therese

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag håller med!!

2008-09-24 @ 14:22:40
URL: http://thesan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Håller med dej! Kent är(var) ju ett av Sveriges överlägset mest kompletta band med ett antal grymma låtar. Men det var längesedan... Allt sedan Hagnesta Hill är ganska kasst... Bara en skitnödig jocke och försvenskade kommersiella Depeche Moods kopior...



För alla er som bryr sej om detta inlägg... Lyssna på Carpark North, deras senaste två plattor iaf. Ljusår bättre och mer komplett än Kent har varit på ett decennium. www.myspace.com/carparknorth

2008-09-24 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback