jag är nog anspråkslösheten själv

för tredje helgen på raken åker jag på loppis. idag är det sara som gör mig sällskap. jag hoppas på att hitta:

1. fler assietter i samma stuk som de jag köpte för två helger sedan
2. en golvläslampa, en sån som farmor hade när hon satt och broderade. en brun eller röd. och den ska fungera, såklart.
fler önskningar än så har jag inte. åh, jag är verkligen en anspråkslös kvinna! (förutom att jag också vill ha en ny dator, en dyr parfym jag har kollat ut, en haglöfsryggsäck (även den har jag kollat ut) och en massa andra saker.)

Kommentarer
Postat av: pappa

Det finns assietter hemma med guldkant som inte går att ha i micron, dom kan du få. Annars lycka till på loppis. Önskar rapport över dina inhandlade fynd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback