fulheten

man skulle kunna kalla mig produktiv idag. problemet med det är att det inte skulle vara riktigt sant. men jag har gjort ett par saker som jag inte gör varje dag. till exempel har jag tillverkat fyra fingerdockor, som var och en har nominerats i kategorin: världens fulaste pyssel. imorgon ska jag göra tre till och förhoppningsvis ge stackarna lite hår på huvudet också.

jag har också fixat lite åt oss fröknar, helt och hållet i en genusperspektivsanda.



"glada nyheter! hockeylandslaget vann igår. och för herrlaget gick det också helt okej.."
"pia sköt dig med häftpistolen, sparkade dig i skrevet och bajsade i dina gummistövlar för att hon är nyfiken på dig. hon vet bara inte hur hon ska uttrycka det. flickor är sånna, dom menar inget illa." 
de båda tecknade bilderna kommer från min bok fulheten.

Kommentarer
Postat av: Em

fint att du ha FB i bakgrunden, haha! med mest fokus på den.... men du, skitfula fingerdockor! fula att man tycker dom är helt underbara! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback