saker man överlever

på grund av sömnbrist till följd av mer intressanta saker än sömn har jag inte tusen uppslag att välja mellan. jag nöjer mig helt sonika med att meddela att jag befinner mig i en lite ovan situation, då hundarna sover över hos joe och jag har glömt hur man gör när man inte har någon/några andra att anpassa livet efter. jag vet således inte riktigt vad jag ska ta mig till. vad jag har gjort är att jag har betalat räkningar och, även idag, fallit handlöst för elusive. jag läser bloggar, organiserar i pärmen, tar en långdusch och liksom väntar på bättre tider.

jo. så lyssnar jag vidare på den här. också bra skit. fast den ligger på lugna. aningen felplacerad, men ändå. man överlever sånt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback