i've got your back

ni vet i vissa actionrullar, eller filmer med någon slags hjälte i, då finns det allt som oftast någon scen där hjälten går med sina vapendragare och allt går i slow motion. mm. jag ska inte sträcka sig så långt som att kalla mig för en hjälte, men jag har mina vapendragare. mitt sånt där slow motion-moment upplevde jag idag när vi var ute och gick, mina hjältar/vapendragare och jag. det syns på ett kort här längre ner.

kanske blev jag utsparkad till slut, kanske adopterades jag idag, jag vet inte riktigt vilket. jag vet bara att jag blev bjuden på luciafrulle (arla! dee låg kvar i sängen när jag kom och bees och min uppsyn vittnar om den tidiga timmen) och efter den öppnade bee och dee paket tretton i paketkalendern. det blev glitter idag och som tack kom de och visade resultatet av inspirationen paketinnehållet gav dem. tv bjöd på både lucia och alpint. lucky me! jag blev utdragen på den dagliga (?) motionsrundan, idag till tavleliden, fick bilproblemet analyserat och imorgon blir det lagat. vi slog in julklappar och jag fick köttfärslimpa till middag. allt det där toppades med att jag fick rätta prov medan vi kollade på tv. ja, och med glögg och en film, förstås. som tack för allt det där dansade jag för mina vänner iklädd långkallingar och linne. då blev jag hemskickad. de kände nog också att det var en heldag då.






Kommentarer
Postat av: marty

jag ser UNIFORMEN som ska ta ditt jullov to the nexxxt level sandra! och ja, en bild säger mer än tusen ord!



och hej annelie! kul med blogg igen! :D

2009-12-15 @ 00:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback