shitty onsdag

idag har varit ganska vidrig, faktiskt. både på jobbet och privat har det varit så mycket piss i motvind som jag kan ta på en och samma dag. i alla fall så mycket jag kan ta idag. less och rätt arg ringde jag dee när jag parkerat bilen hemma och sa "jag kommer över nu". han blev lite förvånad och frågade om jag redan hade hunnit äta middag. "näe, och jag skiter i det idag. jag är för less för att både laga mat och sen äta den." ganska bittert sa jag det. mm. tre minuter senare klev jag in genom dörren hos bee och dee och herrn i huset mötte mig och sa att jag har två alternativ. (dee är lite av en mathitler. väldigt bra sådana här dagar.)
1. crepes till middag
2. kyckling och ris till middag.
det handlade om färdiga matlådor, bara att värma på. lika bittert som innan sa jag "ris och kyckling". kort och gott. sen kräktes jag ut all skit med idag, bröt ihop, åt, grät, åt och sen kaffe på det. jag fick dricka ur finaste-mumin-muggen. sen fick jag lyssna på ane brun fastän dee inte alls tycker att hon är bra och jag blev kliad på ryggen i säkert tjugo minuter.
för en pytteliten stund sen gick jag hem. mätt, bra mycket mer nöjd och nästan med lite hopp om livet. nu ska jag packa lite mer och lyssna på världens bästa timo. när jag blir stor ska jag gifta mig med come sunshine. fast den finns inte så bra på youtube, iallafall inte så jag hittar den. det finns däremot my valentine. det är den nästbästa tillsammans med 16, så här får ni: my valentine.


Kommentarer
Postat av: Dee

vilken tur att du gillade den fina middagen och sällskapet =) ane brun är inte dålig . bara lite annorlunda för mig =)

2009-12-09 @ 21:29:44
Postat av: Annelie M Sundholm

Fy fabian va jag saknar dej. :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback