vet ni varför engelsmännen säger loo om toaletten?

jo, ser ni. det är för att långt bak-i-tiden, då man imponerade med tyngst revolver eller fluffigaste underkjolen, då var det så hemskt fult att fråga var toaletten var. eller säga att man behövde besöka toaletten, för den delen. fiffig som engelsmannen är, fanns det en enkel lösning på detta. till vilket värdshus eller hotell man än kom, så var toaletten i room number one hundred. 100. loo.

med den här berättelsen dagas det åter i fröken annelufs blogg. innan skrev jag för familjen i söder. från nu och framåt skriver jag för bee och dee i norr. med lägenheten full med flyttlådor och ett humör som växlar lättare och oftare än hos en gravid kvinna säger jag: godmorgon bloggen!

never forget that you are awesome.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Thank God, you're back!



Som jag har saknat din blogg! Vad gör du nuförtiden?

2009-12-07 @ 14:49:09
Postat av: Dee

AND WE LOVE U!

2009-12-07 @ 15:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback