släng dig i väggen, nigella

jag är inte helt värdelös ändå. inte helt. för jag har läst en del, fyllt i papper och sånt. och bakat bröd och banankaka och premiärgjort en gul paprikasoppa som smakade bara finfint! för att lägga fram det här så ödmjukt det bara går måste jag få meddela att jag jag ta mig tusan gör det godaste brödet i sverige. (egentligen världen, men jag är rädd att fransoserna ska ta illa vid sig, därav min försiktighet.)

  

marty sa att jag nog ska se att jag blir gift. baserat på det här och min omsorg om henne. see, hon kommer hit och lånar min tvättstuga imorrn.

senare idag ska jag ta tag i utmaningen som saga har antagit. hasta luego, kamrater.

Kommentarer
Postat av: syrrelisyrr

oh du, ge mig receptet på brödet tack. det såg ju ljuvligt gott ut!

Postat av: Madde

ahaa! spännande.. va är det för superbröd du gör? recept tack!? ;)

2009-01-21 @ 21:12:30
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback