ge mig en överskrift och jag ska blogga om den

såhär ligger det till. jag vill hemskt gärna krydda min blogg med bilder, men dels ligger min kamera i bua hos mor och far och dels är det så illa att batteriet är så trött att det håller för ungefär tre bilder. ja, pressen på en amatörfotograf blir då så enorm att jag inte ens orkar tänka tanken på att ta den lilla omvägen om bua på väg hem från jobbet för att hämta kameran.

jag har saker som jag liksom har kunnat blogga om, men nu är de sakerna så hemskt inaktuella att det inte längre känns roligt att skriva om. det råder således en viss bloggtorka här, men jag tänkte låta demokratins anda råda genom att ni får bestämma några överskrifter, så ska jag blogga utifrån dem. så. bring it on!

Kommentarer
Postat av: malin

Varsågod: Dom tio bästa platserna.

Postat av: Linnea

Hm..då ska vi se.

-Det här hade jag velat uppfinna

-Om jag vann 5 miljoner skulle jag

-Bästa dagen i mitt liv

-Tre saker till en öde ö

-Om jag bara fick lyssna på en låt resten av det här året skulle det bli

-Vilken kändis har varit eller skulle vara ditt frikort

-Om jag bara fick äta en maträtt resten av det här året skulle det bli

-Karusell du helst åker på Lisberg



Ja där är några saker som du kanske kan spinna vidare på, men lite tips iaf. Jag återkommer säkert med fler tips, det där var vad jag kom på nu.



Kram sötnöten

2010-02-02 @ 11:57:39
URL: http://linneaosd.blogg.se/
Postat av: Dee

vad skulle du göra om jorden går under inom 1 vecka

Vad skulle du bli om du var en transformer?

Vem skulle du helst bjuda hem på teatime i hela världen?

Du kan ju blogga om nåt roligt du hört elr läst under dagen. länka till roliga youtube klipp funkar alltid.

Sen har jag hört att sex alltid är en bloggläsarmagnet. var det inte hockeyfrun som gjorde det?

2010-02-02 @ 17:42:35
Postat av: Emma

"Men jag kan ändra mig!"

2010-02-02 @ 20:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback