Om jag vann 5 miljoner skulle jag

on demand tillägnat linnea!

om jag vann 5 miljoner skulle jag...
...betala av mina lån
...ta den där weekenden i barcelona nästa helg
...dela med mig så vettigt jag kan till min familj och några noggrant utvalda vänner och andra jag ser som kan behöva lite extra
...sätta in en skön summa på mitt sparkonto
...nog inte bry mig jättehårt om jag inte fick jobb efter femte mars
...ta tid att åka iväg och ta reda på hur mina pengar bäst kan hjälpa
...köpa mitt torp, några hönor och en liten kissekatt. eller två
...ta tid att vara hemma och skrivaskrivaskriva tills min berättelse blir helt klar
...köpa en ny dator, tror jag
...inte undra hur i hela friden det ska gå ihop den här månaden

jag skulle förmodligen inte prioritera...
...en ny bil, ty jag älskar min jenny w. jag skulle nog däremot se till att få henne servad och behandla henne som den prinsessa och arbetare hon är
...att backpacka runt i världen
...att sluta jobba
...nya kläder och annat som hör flärd till. mest bara riktigt bra underkläder, det skulle jag köpa. det är en sån sak som alltid prioriteras bort nu.
...ny inredning

Kommentarer
Postat av: Dee

kanske köpa ny dator?! klart du skulle köpa ny dator. En lejongul med motivlack av ett porträtt av mig på den =)

2010-02-04 @ 15:53:35
Postat av: annelie

ja! vilken bra idé! nu när du säger det är det ju helt solklart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback