Vad skulle du bli om du var en transformer?

ytterligare en till dees ära. vad skulle jag bli om jag var en transformer? jag tolkar frågan som vad för slags fordon skulle jag bli om jag var en transformer.

jag tänker att jag inte behöver vara den snyggaste bilen i stan, men ändå liksom vara rätt oemotståndlig i personlighet. det låter ju duktigt drygt, men alltså... jag vill verkligen att människor ska tycka om mig - det känns faktiskt lite jobbigt om de inte gör det - så jag tänker att det måste återspegla sig i bilpersonligheten. jag måste vara en enkel bil att laga, eftersom jag inte är piss i motvind om någon vill reda ut något med mig. det torde ganska direkt göra mig till en lite äldre bil som inte är så rackarns datoriserad. jag måste låta lite respektingivande också.

jag måste vara en bil som är roliga att köra, tveklöst så! jag är intensiv och lugn på samma gång, så en stabil bil som ger sug i magen vid accelleration. inte snyggast i alla lägen, men ändå absolut något som sticker ut från mängden. något som liksom fångar ögons och örons intresse.

jag tror jag kommer att vara min favoritbil. jag skulle vara en gammal mustang från 65. okej. rätt snygg ändå. väldigt snygg ändå.


Kommentarer
Postat av: Dee

Hell Yeah! bra val. Jag ska lista ut vad jag ska vara för nåt också. Får nog ägna morgondagen åt det tror jag. kram!

2010-02-11 @ 16:26:13
Postat av: Bee

Jag skulle vara en turkos fiat uno med lite rost i lacken. och jag skulle kallstarta utan problem i minus 25.

2010-02-13 @ 20:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback