välkommen, hanna!

det är sportlov och för första gången i mitt liv är det nog i ordets rätta bemärkelse. det är os så mycket jag bara kan. inte nog med att det är sport på tv, jag planerar en dag i skidbacken på fredag.
mitt i att jag verkligen älskar att vara ledig, så kan jag bara älska det när jag vet att jag har ett jobb att gå till efter ledigheten. jag har tre veckor kvar på det jobbet jag är nu. imorgon ska jag träffa en man för att prata om ett jobb efter det. vill ni, snälla, söta, rara, hålla både tummar och tår för att det ska gå vägen. en sak som är så bra med det jobbet är nämligen att det är i göteborg, och jag behöver inte lägga en massa tid och jäääättemycket pengar på att pendla.
så: tummar, tår, böner och goda tankar.

Kommentarer
Postat av: Dee

lovar att hålla alla 7 tummar

2010-02-17 @ 15:35:27
Postat av: Strollet

Jag håller tummar, hoppas och ber!

Postat av: Tesan

Jag håller allt som går att hålla! För Dig. Hoppas,hoppas,hoppas! Men hoppas inte att vi får se mindre av dig i Vbg för att du får jobb i Gbg...

Vi ses den 27, LÖÖÖVELY!! Kram!

2010-02-18 @ 09:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback