bittersweet symphony

för första gången på l ä n g e  sätter jag igång min bra skit på shuffle. eftersom allt ligger inne i den ordning jag har lagt in låtarna blir det ofta att jag sätter igång de tio-femton senast tillagda låtarna. well. nu shufflar jag och vad får jag höra om inte bittersweet symphony? flashback:
jag var arton år, hade fått min första mobiltelefon. en rosa ericsson t10. det är nog den sämsta modellen jag någonsin ägt, men spela roll. nu spelar det ingen roll alls. tycker bara att det är konstigt att jag valde en rosa telefon. hur som helst. på den var det rätt lätt att knappa in melodier som blev ens ringsignal. en hel kväll satt jag och knapprade och knipprade in den låt jag då tyckte var världens bästa. bittersweet symphony.
hur dejten gick? jo. jag imponerade. tror jag. för han vill ses igen. han imponerade. och jag vill ses igen. jag SKA bannemej träffa honom igen. lite vare sig han vill eller inte. tur att han hävdar att han vill.
anyways. disken borta, oredan halvt om halvt bortstädad. magen kurrar. blir spagetti och köttfärssås. som in the good old days.  eller a. ska vi säga som in the good nowadays?

Kommentarer
Postat av: Tesan

LOVELY!!! Jag är glad för din skull vännen! Hoppas vi ses snart! KRAM Tesan.

2010-03-04 @ 22:11:40
Postat av: Linnea

Åh men vad skönt att höra! Ingen galen seriemördare alltså. Jag blir så glad, älskar att få ta del av singellivet via dig!

Postat av: Madde

Gud va roligt och spännande såklart =)

2010-03-05 @ 20:53:04
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se/
Postat av: Bee

Nu är det banne mig dags att blogga, fröken!

2010-03-12 @ 01:45:09
Postat av: Martina alabina finns i alla skogar

Skriv sej nåt!

2010-03-17 @ 13:31:21
Postat av: Jenny

Åhh, den lå¨ten påminner mig om när jag och en kompis åkte bil ut till Ritsem! Mitt inne i fjällvärlden, strålande sol, storasjöfallet, frihet frihet frihet!!! Vi körde ner rutorna och vred upp volymen på max och bara njöt!!!!!



Tack kära vän för att du påminde mig om ett så fint minne :)

2010-03-24 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback