bortlängtan

idag ska jag köra mamma och pappa till flyget. jag som är ganska hemmakär och bekväm av mig har liksom fått en innerlig längtan efter värme. jag vill ligga på en strand långtbortivärlden och bara njuta av livet. vill känna att det största bekymmer jag har är att jag har druckit för lite vatten.
så. jag vill utomlands. med lite tur cashar jag in en nätt summa från försäkringsbolaget. det verkar nämligen inte bättre än att jag slet av främre korsbandet i lördags när jag åkte skidor. mm, sånt är det. inte skönt, inte ens i närheten, men exakt hur domen lyder får jag veta om någon vecka eller två, när jag har varit på magnetröntgen. det känns löjligt viktigt. alltså, som att jag egentligen är döende. turligt nog har jag aldrig hört om någon som har dött på grund av trasigt korsband. kanske kan man till och med motivera strandhäng och inga större äventyr i djunglar och sånt med att knät faktiskt är skadat. det kan man nog.

Kommentarer
Postat av: Dee

Jäkla trist det dära med knäet. Fast det låter onekligen som pengarna kanske kommer till bra användning för dig. Hoppas du lyckas träna till det bra också. Om du vill kanske fritz klyka kan hjälpa till =)



100.000 kramar till dig och en puss på knät!

2010-03-20 @ 19:09:42
Postat av: Em

100.000 räcker för en charter till oss båda va? vi kanske kan ta sista-minuten i värsta fall? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback