Jedi govna (bokstavligt talat) och andra otrevligheter jag kan säga på bosniska

Mladic. Alltså, jag vet inte, men mina sympatier får han inte. I för dåligt skick för att flyttas, har det försökts med. Pytt heller. Om han dör under resans gång spelar mig ingen roll. Om han är livrädd för vad som ska hända med honom i Haag-tribunalen, eller efter det, så skrattar jag åt hans rädsla. Jag hånar den, rentav. Vem som helst fattar att det inte är kosher med massmord. Är man så usel att man orsakar något sådant, så får man också ha ryggrad nog att stå för det och ta konsekvenserna. Fast det är väl så, att den konsekvens han får inte ens lite grann kan jämföras med det andra fått genomlida. Rädd för att ta smällen efter Srebrenica - pff! Tönt, säger jag bara. Hjärtlösa tönt.

Läs mer här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback