barna, di barna

julafton kom och passerade. jag skulle ljuga om jag sa att den passerade med ett totalt lugn, för mina vackra och vilda brorsbarn var här en stund på dagen (de kommer förresten om mindre än en halvtimme igen. jag laddar så gott det går.) och på kvällen var jag och syrran tomte hos grannen. det är verkligt en av buas roligaste släkter som var där, de är så tacksamma att reta. :)

fina julklappar fick jag, god mat åt vi, trevligt sällskap var jag omgiven av. på kvällen for jag och mina kusiner från götet ner på midnattsmässa. mysigt som alltid och trevligt att träffa annat känt folk än närmaste familjen.

nåväl. nedan följer lite samlade bilder sedan den 23e och igår, den 24e. mycket barn blir det, men what to do? de är ju mina ögonstenar!

       
     

Kommentarer
Postat av: Erik

Det såg ut att vara huset fullt hos er! Roligt! Du var fin på kortet på dig. När är det du kommer hem igen? Ha en fortsatt trevlig helg. Kramar Erik

Postat av: Therese

Tackar och bugar!!! Tänk att man tillhör en av Buas roligaste släkter =) Ni är ena fantastiska ljuvliga tomtar! LIKE YOU!!!

2006-12-26 @ 14:52:41
Postat av: snyggaste, muskulösaste brodern

SANSLÖST VILKA VACKRA BARN!!!!
MAN KAN JU KLART SE VEM SOM ÄR DERAS FAR O MOR!!

2007-01-05 @ 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback