det sista om rymdäventyret

känner att jag har varit, inte bara kass på att skriva inlägg men också på att lägga upp bilder. så här kommer en bildserie om de senaste veckorna. håll tillgodo!


vi for ju dit, till umevatoriet första natten vår käre svensk skulle upp i rymden.


mitt i natten var det...


en förhoppningsfull skara var vi där men...




...jag kan inte komma på en mer talande bild än den här. ingen rymdfärd= dyster umevatorieskara. men det kom ju en till chans. natten till söndag, 02.47 svensk tid skulle det bli ett nytt försök. givetvis for vi dit. och vi drog med oss erik, simon och å.



och så 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0 och åtta minuter efter det, när farkosten var i omloppsbanan så SKÅÅL!

jag kände mig lite ovärdig nästan att skåla med entusiasterna, men what to do, man? nåväl. blir något att berätta om för barnbarnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback