tiderna i mitt mycket upptagna liv

nu är det bara en liten stund kvar. jag har blivit tvångsdeporterad från köket till datorn, eftersom albin håller på att slå in paket åt mig. jag far nämligen om två timmar och sju minuter. om ungefär en timma ska jag vara på flygplatsen. jovars, nog är jag nervös allt. jag gillar inte att flyga. glöm alla freudianska förklaringar. jag gillar inte hur det känns i kroppen när man lyfter och landar. då kanske du undrar hur jag tänker när jag bokar flygbiljett hem, och jag måste lyfta och landa två gånger per resa. just nu gör jag det jag också. men det är tanken på att sitta på ett snälltåg i 15 timmar som var mer avskräckande. iallafall i bokningsögonblicket.

men håll i hatten, södern, för 22.05 landar jag på landvetter. om gud vill och jag får leva, vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback